Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu

Singapore

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

17 November 2007 | Singapore, Singapore

De eerste dagen zitten erop! En wat voor een dagen. Na een lange vlucht, met veel te weinig slaap (aangezien het gewoon overdag was), ben ik goed aangekomen bij Mireille en Paul. Ook Frederique was voor een paar dagen over, dus het was een gezellig thuis.
Kort na aankomst zijn wij naar Little India gegaan. Erg leuke wijk. Met mooie Hindi tempels, De Sultan Moskee, leuke kraampjes, mooie huisjes en gevels en lekker eten. Daarna zijn hebben wij nog wat boodschappen gedaan voor het feestje van die avond; Mireille was jarig!
Na een kort middagdutje kon ik er weer helemaal tegenaan. En heb ik goed kunnen genieten van de poolparty, die met dank aan een wat minder leuke bewaker een BBQ-pit-party werd. Maar de gezelligheid werd er niet minder om. Erg veel vrienden van Mireille en Paul gesproken.
De dag erna ben ik met Frederique op stap gegaan. Eerst een mega toeristische tour over de Singapore river. En daarna een rondleiding door het Asian Civilasation Museum. Erg gaaf!! Daarna lekker gelunched met Mireille in het Saffles Hotel (mooie oude Engelse stijl). Daarna met Fre weer naar China Town. En daar lekker doorheen gewandeld.
Tegen de avond troffen wij Mireille weer bij het Singapore Art Musuem, waar wij een prive tour van Mireille hebben gekregen. De avond werd daar speciaal afgesloten, omdat een gallery met veel trots en belangrijke aanwezigen werd geopend. Na een heerlijk buffet en nog een afsluitend drankje in het centrum zijn wij naar huis gegaan.
Net echt heel erg goed geslapen, want de spanning begint te stijgen.

Over een uurtje gaat mijn vlucht naar HCMC, waarna mijn avontuur echt gaat beginnen!

@ Mireille, Paul en heel erg bedankt voor je gastvrijheid en de gezelligheid. Ik heb me thuis gevoeld.
@ Fre ik heb een paar erg leuke dagen met je gehad! Heel veel plezier nog

Tot in Ho Chi Minh City!!

X Wen

PS. Mijn foto's komen later

• 17 November 2007 - 09:27

Desiree:

Hoi Wen,
    Nou ben ik toch erg benieuwd, hoe het is met Mireille? Is de baby er al? Vertel 's wat er niet leuk was dan aan die poolparty? Wat zag je in dat museum? Meer! Meer! O ja, veel plezier straks in Vietnam!
    tot ziens!

• 17 November 2007 - 11:49

Dirk En Tineke:

We beleven het weer opnieuw, heel erg herkenbaar en toch weer anders.

Groet,
    Dirk en Tineke

• 18 November 2007 - 14:29

Mam En Pap:

Dank je voor jouw verslag Wen. Het is zo leuk om jouw op zo'n grote afstand toch zo goed te kunnen volgen. We genieten nu al op voorhand van al jouw belevenissen.
    Leuke foto's trouwens. Liefs en XX