Nog één nachtje..... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu Nog één nachtje..... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje.....

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

13 November 2007 | Nederland, Delft

Nog één nachtje slapen in Delft en dan vertrek ik ....

Eerste naar Singapore, waar ik wordt afgehaald op het vliegveld door Mireille. Ik kijk er naar uit om haar weer te zien. En dan meteen eens goed haar verjaardag te vieren!
Na twee dagen vlieg ik door naar Ho Chi Minh City (HCMC)...en dan begint het avontuur pas echt....

De spanning stijgt en ik ben er (bijna) klaar voor ;-)

Wendy

• 13 November 2007 - 16:50

D&T:

Spannend allemaal, geniet ervan je hebt het verdient. Hou ons op de hoogte en een hele goede reis toegewenst

• 13 November 2007 - 20:18

Peter:

hey wendy, heel veel plezier met deze stoere vakantie!

• 14 November 2007 - 08:02

Tine:

He Wendy,
    Geniet van de reis, vier weken weg is super!

• 14 November 2007 - 15:47

Angelina:

He hoi,
    Jééééé, je bent weg! hihi dat klinkt heel onaardig, maar je weet dat is niet zo bedoeld. Eindelijk is het zo ver. Vandaag vertrokken!! Ik heb Marco nog even geïnformeerd en hij vindt het prima als je contact opneemt mocht je daar in de buurt zijn en hij niet aan het werk is.
    Ben benieuwd naar al je verhalen!
    groetjes
    Angelina

• 14 November 2007 - 22:38

Pap En Mam:

Hoi Wendy,
    Ja, dat nachtje is nu voorbij. Wij Hopen dat je een fijne vlucht hebt gehad, nog wat hebt kunnen bijslapen in het vliegtuig (of waren er te veel filmpjes te zien?) en nu werkelijk aan je lang verwachte vakantie kunt beginnen.
    Doe de groetjes daar in Singapoure.
    Liefs Pap en Mam

• 15 November 2007 - 05:54

Ric:

Veel plezier, Miss Saigon!

• 15 November 2007 - 23:06

Pap En Mam:

Goei morgen Wen, Wij staan op het punt naar bed te gaan. Verschil moet er blijven toch. Hebben jouw sms-jes in goede staat ontvangen. Mam vraagt zich af of jij ook onze sms-jes op je mobiel ontvangt. Laat dat even of dat zo is?
    Nou, een hele fijne dag toegewenst en een dikke hollandse knuffel uut Grusbek.
    Liefs Mam en Pap.