Voorbereidingen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Delft, Nederland van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

30 Oktober 2010 | Nederland, Delft

Lieve allemaal,

Al maanden hoor je mij erover...Inmiddels zijn veel voorbereidingen getroffen en ik ben ik druk bezig al mijn spullen te verzamelen.

Ik ga namelijk zeer binnenkort naar Laos. Eerst ga ik nog een weekje langs Siem Reap in Cambodja. Daarna begint mijn trip naar Laos. Ik begin in het zuiden bij Pakse, waarna ik na een tijdje door vlieg naar Vientaine en ik langzaam omhoog trek naar Luang Prabang. En ik langs de Mekong afzak naar de grens van Thailand. En dan kom ik Chiang Rai en Bangkok weer terug in Europa.

Als je zin hebt, kun jij mijn ervaringen en belevenissen volgen via deze site. Ik ga mijn best doen deze site te vullen met mijn verhalen en foto´s.

Liefs,
Wen


  • 30 Oktober 2010 - 11:44

    Dirk EnTineke:

    Hoi Wen.

    Het is dus gelukt, we wensen je een hele fijne reis en zien er naar uit je verhalen weer te lezen.

  • 30 Oktober 2010 - 14:38

    Desiree:

    Holyshit wat gaaf! Wanneer ga je precies? Ik volg graag je avonturen :-) Alvast een fantastische reis! Knuf, Dees

  • 30 Oktober 2010 - 17:42

    Pap En Mam:

    Geweldig dat we je zo weer kunnen volgen. Dat was vorige reis ook een hele leuke bezigheid die wij met veel plezier hebben beleefd.
    Nou, sterkte nog met pakken en gaan met dat backpack. WAs het niet zo dat we je ven weg zouden brengen. Tot dan dan.

  • 09 November 2010 - 08:22

    Harald:

    Leuk! Cambodja staat ook nog op ons lijstje, maar met name Laos is fantastisch... heerlijk niet-toeristisch. En Thailand is natuurlijk ook heerlijk. Geniet ze!

  • 13 November 2010 - 07:20

    Mascha:

    Hee lieve Wen,

    Maak er een fantastsiche reis van!
    Heel leuk om je weer te kunnen volgen.

    Liefs Mascha

  • 15 November 2010 - 20:55

    Pap En Mam:

    Dank voor je sms-jes. Dus toch goed terecht gekomen en met alle bagage! Heeft ze het toch goed gedaan die dame daar in Dusseldorf.
    Ga genieten. Rust lekker uit enz.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Reizen is een grote passie. En zodra ik kan, pak ik mijn rugzak en ga ik op pad. In Azië heb ik al vele avonturen mogen beleven, maar sinds 2014 heb ik ook Zuid Amerika leren kennen. En hopelijk nog veel meer van deze wereld.... Met deze dagboeken houd ik je op de hoogte van mijn avonturen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 65817

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 22 November 2015

Op safari in Zuid-Afrika

18 Oktober 2014 - 07 November 2014

Naar de jungle van Suriname

01 November 2013 - 27 Januari 2014

Mijn grote Azie avontuur

14 November 2010 - 18 December 2010

Laos en Cambodja

14 November 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: