Bagan! - Reisverslag uit Pagan, Myanmar van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu Bagan! - Reisverslag uit Pagan, Myanmar van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu

Bagan!

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

17 November 2013 | Myanmar, Pagan

Ditmaal geen woorden, maar beelden.....

  • 27 November 2013 - 15:10

    Desiree:

    Oh Wen, dit is m'n lievelingspost van jou! Beelden zeggen vaak zoveel meer dan woorden... wat zit jij in een adembenemende omgeving echt. Die foto met de kindermonnikjes is m'n lievelings. En ik smelt ook van foto's met zonsondergangen en tempels. Blijf alles vastleggen :-)

    Liefs, Dees

  • 27 November 2013 - 17:02

    Yvonne Flerig:

    prachtig prachtig, vooral die foto met al die tempels die steeds vager in de achtergrond verdwijnen wauw.

  • 27 November 2013 - 17:56

    Mam En Pap:

    Wauw, wat een plaatjes! Die camera werkt prima, evenals jouw oog voor het grote geheel en de details. Je kijkt je ogen uit. Die zonsondergang geweldig. Die van die minimonnikjes trouwens ook. Blijf ons maar voeren met jouw belevenissen. Dank je wel schat. Liefs xxx.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Reizen is een grote passie. En zodra ik kan, pak ik mijn rugzak en ga ik op pad. In Azië heb ik al vele avonturen mogen beleven, maar sinds 2014 heb ik ook Zuid Amerika leren kennen. En hopelijk nog veel meer van deze wereld.... Met deze dagboeken houd ik je op de hoogte van mijn avonturen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 65662

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 22 November 2015

Op safari in Zuid-Afrika

18 Oktober 2014 - 07 November 2014

Naar de jungle van Suriname

01 November 2013 - 27 Januari 2014

Mijn grote Azie avontuur

14 November 2010 - 18 December 2010

Laos en Cambodja

14 November 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: