Bagan! - Reisverslag uit Pagan, Myanmar van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu Bagan! - Reisverslag uit Pagan, Myanmar van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu

Bagan!

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

17 November 2013 | Myanmar, Pagan

Ditmaal geen woorden, maar beelden.....

• 27 November 2013 - 15:10

Desiree:

Oh Wen, dit is m'n lievelingspost van jou! Beelden zeggen vaak zoveel meer dan woorden... wat zit jij in een adembenemende omgeving echt. Die foto met de kindermonnikjes is m'n lievelings. En ik smelt ook van foto's met zonsondergangen en tempels. Blijf alles vastleggen :-)

Liefs, Dees

• 27 November 2013 - 17:02

Yvonne Flerig:

prachtig prachtig, vooral die foto met al die tempels die steeds vager in de achtergrond verdwijnen wauw.

• 27 November 2013 - 17:56

Mam En Pap:

Wauw, wat een plaatjes! Die camera werkt prima, evenals jouw oog voor het grote geheel en de details. Je kijkt je ogen uit. Die zonsondergang geweldig. Die van die minimonnikjes trouwens ook. Blijf ons maar voeren met jouw belevenissen. Dank je wel schat. Liefs xxx.