Dag Vietnam, Tam Biet! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu Dag Vietnam, Tam Biet! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu

Dag Vietnam, Tam Biet!

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

16 December 2007 | Nederland, Delft

Lieve allemaal,

Dat was een behoorlijk lange reis terug (ruim 25 uur reistijd), maar ik ben weer veilig aangekomen in Nederland. En ik heb inmiddels al weer een aantal dagen kunnen genieten van het ruim 23 graden temperatuurverschil :-)

Ik heb een geweldige reis achter de rug. Een reis met fantastische avonturen en belevenissen. Een kennismaking met een geweldige cultuur met super lieve mensen. Een reis met vele spontane ontmoetingen en onvergetelijke momenten.

En ik vond het super dat jullie deze reis op deze manier met mij meebeleefden.
Dankjewel voor jullie geweldig leuke berichten. Ik keek er elke keer naar uit om jullie reacties te lezen.

Maar nu is deze reis toch echt voorbij :-(

Liefs,
Wendy


PS...
Ik kan het natuurlijk niet laten :-) En ik heb bij mijn laatste berichten (Sapa en de Halong Baai) nog een aantal nieuwe foto's geplaatst.

  • 16 December 2007 - 18:57

    Linda:

    Dag Wendy,
    Was erg leuk mee te lezen met al je avonturen. Hoop dat je waanzinnig genoten hebt, maar zo klinkt het wel. Enne...tja, welkom terug in de vrieskou.
    Liefs Linda

  • 17 December 2007 - 20:03

    Mascha:

    Hee lieve Wen,

    Was heel leuk om zo met je mee te mogen genieten en vooral te horen dat jij het zo naar je zin had!
    Maarre, ook wel weer erg gezelli dat je weer in town bent.

    Liefs, Mascha

  • 19 December 2007 - 12:53

    Magdie:

    Hé dame!
    Op naar de volgende reis!!
    take care!
    magdie

  • 24 December 2007 - 17:13

    Netty En Barbara:

    Hoi Wendy,
    We weten niet of je dit nog leest maar het is wel supertoevallig dat jij ook uit Delft komt. Jij hebt nog gereageerd op onze berichten voor een hotel in Hanoi. Wij zijn inmiddels ook terug en hebben ook een erg leuke vakantie gehad.
    Wie weet treffen we elkaar nog eens in het Delftse.

    Fijne kerst!
    Groetjes,Netty en Barbara

  • 24 December 2007 - 17:26

    Netty En Barbara:

    Wij hebben net nog even je foto's bekeken.
    Prachtig!!!!!!

    Groetjes.

  • 19 Februari 2008 - 14:13

    SMS Pap En Mam:

    Goedmorgen Wen
    Welkom thuis in dit koude kikkerland
    Xx pap mam

  • 19 Februari 2008 - 14:14

    Sms Marloes:

    Wendy, welkom terug in Neerland. Stom he hier, geen tempels, geen rijstvelden,…
    Groetjes, Marloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Reizen is een grote passie. En zodra ik kan, pak ik mijn rugzak en ga ik op pad. In Azië heb ik al vele avonturen mogen beleven, maar sinds 2014 heb ik ook Zuid Amerika leren kennen. En hopelijk nog veel meer van deze wereld.... Met deze dagboeken houd ik je op de hoogte van mijn avonturen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 65659

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 22 November 2015

Op safari in Zuid-Afrika

18 Oktober 2014 - 07 November 2014

Naar de jungle van Suriname

01 November 2013 - 27 Januari 2014

Mijn grote Azie avontuur

14 November 2010 - 18 December 2010

Laos en Cambodja

14 November 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: