Dag Vietnam, Tam Biet! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu Dag Vietnam, Tam Biet! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu

Dag Vietnam, Tam Biet!

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

16 December 2007 | Nederland, Delft

Lieve allemaal,

Dat was een behoorlijk lange reis terug (ruim 25 uur reistijd), maar ik ben weer veilig aangekomen in Nederland. En ik heb inmiddels al weer een aantal dagen kunnen genieten van het ruim 23 graden temperatuurverschil :-)

Ik heb een geweldige reis achter de rug. Een reis met fantastische avonturen en belevenissen. Een kennismaking met een geweldige cultuur met super lieve mensen. Een reis met vele spontane ontmoetingen en onvergetelijke momenten.

En ik vond het super dat jullie deze reis op deze manier met mij meebeleefden.
Dankjewel voor jullie geweldig leuke berichten. Ik keek er elke keer naar uit om jullie reacties te lezen.

Maar nu is deze reis toch echt voorbij :-(

Liefs,
Wendy

PS...
Ik kan het natuurlijk niet laten :-) En ik heb bij mijn laatste berichten (Sapa en de Halong Baai) nog een aantal nieuwe foto's geplaatst.

• 16 December 2007 - 18:57

Linda:

Dag Wendy,
    Was erg leuk mee te lezen met al je avonturen. Hoop dat je waanzinnig genoten hebt, maar zo klinkt het wel. Enne...tja, welkom terug in de vrieskou.
    Liefs Linda

• 17 December 2007 - 20:03

Mascha:

Hee lieve Wen,

Was heel leuk om zo met je mee te mogen genieten en vooral te horen dat jij het zo naar je zin had!
    Maarre, ook wel weer erg gezelli dat je weer in town bent.

Liefs, Mascha

• 19 December 2007 - 12:53

Magdie:

Hé dame!
    Op naar de volgende reis!!
    take care!
    magdie

• 24 December 2007 - 17:13

Netty En Barbara:

Hoi Wendy,
    We weten niet of je dit nog leest maar het is wel supertoevallig dat jij ook uit Delft komt. Jij hebt nog gereageerd op onze berichten voor een hotel in Hanoi. Wij zijn inmiddels ook terug en hebben ook een erg leuke vakantie gehad.
    Wie weet treffen we elkaar nog eens in het Delftse.

Fijne kerst!
    Groetjes,Netty en Barbara

• 24 December 2007 - 17:26

Netty En Barbara:

Wij hebben net nog even je foto's bekeken.
    Prachtig!!!!!!

Groetjes.

• 19 Februari 2008 - 14:13

SMS Pap En Mam:

Goedmorgen Wen
    Welkom thuis in dit koude kikkerland
    Xx pap mam

• 19 Februari 2008 - 14:14

Sms Marloes:

Wendy, welkom terug in Neerland. Stom he hier, geen tempels, geen rijstvelden,…
    Groetjes, Marloes