....meer dan 100 woorden - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu ....meer dan 100 woorden - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu

....meer dan 100 woorden

Door: Wendy

Blijf op de hoogte en volg Wendy

30 November 2007 | Vietnam, Hoi An

Hoi!

In Hoi An heb ik het echt naar mijn zin (gehad....ben inmiddels in Hue).
Ik heb er dan ook enkele dagen gewoon lekker door het centrum rondgedoold. En natuurlijk heel veel foto's gemaakt.
En omdat 1 foto veel meer zegt, dan woorden...dit keer een kort bericht ....en veel foto''s.

Liefs,
Wen

• 30 November 2007 - 12:46

Cor-Jan:

Wacht met spanning op de foto's.

• 30 November 2007 - 13:00

Mascha:

Hee Wen,

Leuk joh dat je echt even de tijd hebt genomen daar. Heel leuk om de foto's te zien. Het is toch wel heel erg mooi en bijzonder daar zeg.
    Heel veel plezier verder weer!

Liefs Mascha

• 30 November 2007 - 23:08

Dirk En Tineke:

Hoi Wendy,

We vinden het wel heel vervelend je leuke verhalen te moeten lezen terwijl wij allebeide net examen hebben moeten doen in het koude kikkerlandje.

We genieten beide van de vele foto's die je plaatst. Natuurlijk heb je er veel meer. Zodra je weer thuis bent en je album is af mailen we voor een afspraak. Geniet nog van je reis en laat ons vooral meegenieten van de geweldige reis die je maakt (Vietnam staat intussen ook op ons lijstje van nog te maken reizen).

groetjes en een dikke knuffel.

• 01 December 2007 - 15:19

Netty En Barbara:

Ha Wendy,

Een tip is in iedergeval om snel te boeken, want het is erg druk in Hanoi. Wij zitten in the Old Quarter in een gezellige straat: Classic street hotel: staat in lonely planet. Hotel is oke, maar locatie is super. Zeker de moeite waard hier een plekje te vinden, dus niet op de bonnefooi gaan. Lonely planet is hier je beste vriend, heeft ons in Hanoi nog niet teleurgesteld.

Veel plezier hier en groetjes van ons. Laat even weten hoe je het gevonden hebt!!

• 02 December 2007 - 10:29

Ric:

Oh: gaat dat ene oude vrouwtje dan al die boodschappen langs de stoeprand zetten en dat dan dat andere vrouwtje.... Oh nee natuurlijk niet: geen vuilniswagen te bekennen.
    Wen: wat een mooie plekken bezoek jij! En met jou, ik ook een beetje
    Kus
    Ric