Voorbereidingen.... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu Voorbereidingen.... - Reisverslag uit Delft, Nederland van Wendy Voorn - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen....

Door: Wendy Voorn

Blijf op de hoogte en volg Wendy

05 Oktober 2013 | Nederland, Delft

Over een aantal weekjes is het zover. Het duurt nog wel even, maar in mijn hoofd ben ik er dagelijks mee bezig. De voorbereidingen zijn in volle gang. Mijn visum, vaccinaties, fotocamera, schoenen, geld, medicijnen, vluchten...
Wat zijn mijn plannen in Cambodja; welke tips kan ik nog meenemen? Wat te doen met kerst? Waar ga ik mijn ouders treffen in Kuching?

Ik voel langzaamaan enige spanning in mijn buik. Drie maanden...dat is niet niks. Maar als ik eenmaal onderweg ben, voelt het vast helemaal goed. Maar nu...kriebels.

Zodra mijn reis begint, zal ik voor zover mogelijk (met name Myanmar is toch nog wel echt onder ontwikkeld...maar hoe fijn is het een keer een land te treffen zonder MacDonalds en Starbucks) dit verslag bijhouden. En als de verbinding meewerkt, voorzien van mooie plaatjes. Nog eventjes; en dan op weg naar Yangon. Mijn eerste etappe van deze trip. Tot snel.

X Wen

  • 06 Oktober 2013 - 17:24

    Mam En Pap:

    Lieve Wen,
    Wij wensen jou nog heel veel plezier met de voorbereidingen voor jouw globetrottersreis. Niet alleen jij, maar ook wij voelen intussen vlinders komen nu de aanvang van jouw reuzereis nadert, maar ook die van ons. Ook wij moeten nog vacinaties etc. regelen om jou begin volgend jaar op Borneo te ontmoeten voor het laatste deel van dit bijzondere avontuur. Heel leuk dat je ons weer op de hoogte wilt gaan houden via deze website. We zien uit naar al je belevenissen en hopen dat je dit avontuur onvergetelijk gaat vinden. Intussen ben je van dag tot dag in ons hart en in onze gedachten. Maak er een onvergetijke belevenis van lieverd.
    Liefs Pap en Mam

  • 07 Oktober 2013 - 15:19

    Petra:

    ff checken of je niet stiekem al op reis bent haha

  • 29 Oktober 2013 - 07:15

    Ric:

    Go Wendy!

  • 01 November 2013 - 07:03

    Wendy:

    Mijn koffer is gepakt. Check, check en dubbel check. Ik heb alles. Ik ben er klaar voor.
    Mijn laatste bruine boterham met kaas in de komende 3 maanden en .....
    Over paar uurtjes vlieg ik naar mijn avontuur. Liefs Wendy

  • 01 November 2013 - 11:57

    Marijke:

    He Wendy,

    Ik had je niet meer gezien op het werk, vandaar via deze weg! Heel veel plezier!

    Groetjes,
    Marijke

  • 01 November 2013 - 13:26

    Mam En Pap:

    Hoi Wen,
    Fijn dat we jou nog even naar Schiphol konden brengen. Dat ging ondanks het drukke verkeer nog redelijk relaxed. Intussen zijn wij weer terug op jouw fijne flat om nog even van Delft te genieten. We hope you have a nice flight. Liefs your Mam an Dad.

  • 02 November 2013 - 15:10

    Krista:

    Hoi Wendy,

    Inmiddels al aangekomen als je dit berichtje leest. Hopelijk heb je een goede vlucht gehad. Heel veel plezier de komende tijd! En ik kijk uit naar de foto's en verhalen op je site.

    Groetjes,

    Krista

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wendy

Reizen is een grote passie. En zodra ik kan, pak ik mijn rugzak en ga ik op pad. In Azië heb ik al vele avonturen mogen beleven, maar sinds 2014 heb ik ook Zuid Amerika leren kennen. En hopelijk nog veel meer van deze wereld.... Met deze dagboeken houd ik je op de hoogte van mijn avonturen

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 65840

Voorgaande reizen:

08 November 2015 - 22 November 2015

Op safari in Zuid-Afrika

18 Oktober 2014 - 07 November 2014

Naar de jungle van Suriname

01 November 2013 - 27 Januari 2014

Mijn grote Azie avontuur

14 November 2010 - 18 December 2010

Laos en Cambodja

14 November 2007 - 13 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: